მეცხრე დღე
ტრენინგის ბოლო, მეცხრე დღეს ვისაუბრეთ მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების სტრატეგიებზე და პროექტზე დაფუნძნებული სწავლების წარმართვისათვის სასურველ სასწავლო გარემოზე.
გავეცანით პორტფოლიოს ჩეკლისტს.
ვიმსჯელეთ ფასილიტაციის მეთოდებზე, რომლებიც მოსწავლეებს სჭირდებათ პროექტზე წარმატებული მუშაობისთვის.
ტრენერის მითითებით, კიდევ ერთხელ გადავხედეთ პროექტის შეფასების რუბრიკას. იგი მოიცავს 11 კრიტერიუმს. პროექტის შეფასების მაქსიმალური ქულაა 44,. ტრენინგი გავლილად ჩაითვლება, თუ იგი 30 ქულით შეფასდება. ვიმედოვნებ, რომ ჩემი პორტფოლიო მოწონებას დაიმსახურებს.
ჩვენს მიერ შექმნილი პორტფოლიოები ავტვირთეთ ვებგვერდზე და ერთმანეთს შევუფასეთ.
მადლობა თამარ მოლაშვილს საინტერესო ტრენინგისთვის.
გავეცანით პორტფოლიოს ჩეკლისტს.
ვიმსჯელეთ ფასილიტაციის მეთოდებზე, რომლებიც მოსწავლეებს სჭირდებათ პროექტზე წარმატებული მუშაობისთვის.
ტრენერის მითითებით, კიდევ ერთხელ გადავხედეთ პროექტის შეფასების რუბრიკას. იგი მოიცავს 11 კრიტერიუმს. პროექტის შეფასების მაქსიმალური ქულაა 44,. ტრენინგი გავლილად ჩაითვლება, თუ იგი 30 ქულით შეფასდება. ვიმედოვნებ, რომ ჩემი პორტფოლიო მოწონებას დაიმსახურებს.
ჩვენს მიერ შექმნილი პორტფოლიოები ავტვირთეთ ვებგვერდზე და ერთმანეთს შევუფასეთ.
მადლობა თამარ მოლაშვილს საინტერესო ტრენინგისთვის.
Comments
Post a Comment